środa, 9 października 2013

Wywiad z Mruczydą. < 3

Ile już grasz na MSP ?
W styczniu będzie już rok.
Kto Ci opowiedział o MSP ? Skąd znasz tą stronę ?
Z telewizji i kolega też mnie namawiał.
Jaki jest Twój cel na MSP ? 25 lvl, sława czy coś innego ?
Mam parę celów. Sława, 25 lvl (Jeszcze daleko :<) Celeb i Jury.
Jakie osoby poznane na MSP plubiłaś najbardziej ?
Ciebie, SooGood xD, Kotik L 123, Tea 321, Demi56789 no i to już chyba wszyscy. ;3
Oo dziękuję. ; ) Jaki jest Twój styl na MSP ?
Nie którzy mówią, że jestem emo, ale ja tylko ubieram się na czarno. ;)
Czy miewasz sytuację gdy ludzie ,,boją się" Ciebie za Twój wygląd tu czy szydzą z Ciebie ?
Tak, większość wiadomości to "Krwawa Marry!" , "Boję się Ciebie!" :D Mnie to tylko rozśmiesza. ^^
Dlaczego wybrałaś taki styl, a nie kolorowy ?
Czarny to mój ulubiony kolor. ;D
Co byś zmieniła na MSP ?
Dodałabym więcej animacji które wyraziły by różnych ludzi, zrobiłabym studio animacji w którym robiło by się własne animację itp. w sumie... Wiele bym zmieniła aby udoskonalić tą grę. ;)
Czyli jeszcze: Robienie fryzur, akcesorii, butów, oczu, ust, nosa i ogonki do msp'owiczów. ^^Przydałoby się więcej, więcej miejsca dla naj, marzy mi się żeby na MSP zrobili rozmowy dla paru osób...
Robienie własnych tapet, ścian, przedmiotów itp. :>
Tworzenie Boonie, klubów ile się chce, zdejmowane make-up'y, tworzenie emotikon, OK już się nie rozpisuje, poprostu tworzenie wszystkiego a nawet gier. ;D
Twoim zdaniem Hackerzy istnieją na MSP ?
To oczywiste, że tak.
A czy możesz opowiedzieć historię z udziałem Hackera ?
Opowiedzieć? Nie, nie potrafię opowiadać. :c Ale dam przykłady: Historia Kellow, Werkuxd (wiem z blogga ^^(
Na koniec chcesz kogoś pozdrowić ?
Tak. :) Sue <33, SooGood xD, Merci <:, Ciebe, wszystkich moich znajomych i wszystkich co obserwują ten blog. :)
Dziękuję za wywiad. <3

1 komentarz: