poniedziałek, 30 września 2013

Czy werkuxd hakuje ?

Ten post będzie o użytkowniczce z MSP z 24 lvl - werkuxd
Podejrzana jest o używanie Hacków. Może być to prawda, ponieważ ma największą oglądalność filmową na MSP, a mianowcie aż 83 tyś. A oto screen który to przedstawia :

Jej filmy są 1 w Top a dalej są seki i ponownie jej filmy. Czy to możliwe aby na 1 filmie zdobyć 83 tyś. wyświetleń ? Otóż nie, nie jest to możliwe a już szczególnie przy mulącym MSP.

Na profilu ma tylko 21 tyś. wyświetleń. To nawet nie połowa 83 tyś. wyświetleń które miała przy filmie. Istnieje możliwość, że ludzie jej oglądali filmy nie wchodząc na profil ale w Top dlatego ma mniej wyświetleń na profilu. Choć moim zdaniem tak nie było. 
Liczba wyświetleń zwiększa jej się o parę tysięcy wejść cały czas. Nawet użytkownicy z 1 strony rankingu tylu nie mają :
Nawet ALAKINGA ma niecałe 7 tyś. ..
Oto jej ,, skromny " status. Nie bardzo zachęca do oglądania jej filmów ;p
---
Więc pewne jest, że werkuxd stosuje jednak Hacki. Moim zdaniem, wbijanie lvl bez żadnych ,, wspomagaczy " jest lepsze, ponieważ potem ma się z tego satysfakcję. A co z tego że wbijało się lvl stosując Hacki ? Jedynie komputer można przez to uszkodzić.

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalna Moviestar ? Dziwię się, że jako jedyna, ta ,, normalna " moviestars ma prawie 100.000 wyśw. na filmach ;)

      Usuń
    2. Zgadam sie z Dorą ! To tylko za pomoca hacków!

      Usuń
  2. nikt nigdy na MSP nie wbije tylu wyświetleń na filmie...bo to NIE MOŻLIWE! tylko za pomocą Hacków można tak zrobić...bo faktycznie nawet sama ALAKINGA nie ma aż tylu wejść! Moim zdaniem to dziwne...nawet jeśli do konkursów by dała nie miała by tyle...ja ledwo 58 wejść...poza tym nie ma aż tylu Moviestar...sprawdzałam w highstore...prawie POŁOWA już w to nie gra...nikt nie będzie miał tylu wejść...I mi tu coś śmierdzi co najmniej GÓWNEM!!! -.-" dojdę sprawę i dowiem się jak ona to robi...ale może również Hackować konta...

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że ma więcej wyświetleń od ALAKINGI nie znaczy, że używa hacków -.- Za "czasów ALAKINGI" było mniej osób na MSP -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALAKINGA teraz również robi filmy. Ten screen był robiony 2 dni temu a to są jej najnowsze filmy.

      Usuń
    2. zgadzam się z Dorą....Poza tym na MSP już nie gra aż tyle osób....a na pewno ona sobie kont nie rb....to zbyt dużo zmarnowanego czasu....a hackiem....5 min i gotowe....a nawet mniej niż 5 min -.-" ..... i to troszeczkę, albo nawet bardzo podejrzane że pisze " Jestem Najlepsza :* " Nikt tak by nie napisał...a więc są 2 możliwości... 1.Hackuje to tak że ma więcej SC i ogl. filmów a 2. to szantażuje inne Movie star....Dlatego może niektóre kończą grę na MSP... więc zastanów się pierw co napiszesz... -.-"
      P.S.
      Blokneli mnie na 6 dni...hehe...tia...•-• to dlatego że napisałam fakt o tym że koleżanka jara a z nią glina jarał....i chlał wódę :3

      Usuń
  4. Hejka, zgadzam się z Tobą, Dora :). To niemożliwe, żeby werkuxd miała tyle wyświetleń na filmie, można tyle zdobyć tylko dlatego, ze używałsię hacków. Pozdrawiam! Ja na MSP Valiora- zapraszać!

    OdpowiedzUsuń
  5. A pamiętacie Shavty? Ona miała nawet 140 tys wejść i jakim to niby "cudem" ? :\ Ja mam najwyżej około 50 wejść a mam 14 lvl a niektóre osoby z takim samym lvl mają już ponad 1000 wejść i to powinno się zbadać... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z jej wszystkich filmów ma 99.000 wyświetleń w profilu.. Nie wiem czy to prawda. Ja w to nie wierzę. A tak z innej strony nazywam się Arli 123456 zapraszajcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywasz się Arli 123456 ciekawe..Bo właśnie dziewczyna o takim nicku mi arta podrobiła...I śmiesz jeszcze na internecie podawać swój nick jak jesteś zwykłą kopiarą ? o ale najpierw grzecznie się zapytałaś czy możesz skopiować ale jak odpowiedziałam nie..To oczywiście byłam zablokowana..Dzięki bardzo..Oczywiście jestem zablokowana dalej.Poprosiłam znaj o zablokowanie i zgłoszenie cie za takie kopiarstwo bo byłam mega wkurzona za tego arta mam nadzieję ze ktoś się tym zainteresuję.

      Usuń