piątek, 27 września 2013

Anonymous

Witam.
Ten post będzie o Anonymous - hackerce na MSP.
Anonymous pochodzi z Anglii. Nie hackuje SC ani Fame. Interesują ją jedynie konta użytkowników.
Anonymous to nie jest jedna osoba. To grupa hackerów, która hackuje na MSP ,, dla zabawy ".
Jak wygląda ?
- Nie ma bluzki.
- Nosi szerokie, czarne spodnie.
- Czasami ma buty, czasami nie, jeśli jednak ma, są one koloru fioletowego.
- Włosy ma upięte w fioletowy kok.
- Na głowie nosi fioletowy kapelusz rybacki lub taki jaki widać na obrazku. Może go też nie mieć.
- Ma początkowy wyraz twarzy. 
Dlaczego kolor fioletowy ? Najprawdopodobniej to ich znak rozpoznawczy.
Tak wygląda Anonymous:
A tak wygląda zhakowane przez nią konto:
Skąd wiedzieć czy zhakowała moje konto, czy nie ?
Otóż, jak widać na obrazku u góry, Anonymous pojawia się na stronie logowania. Tam gdzie się każdy użytkownik loguje na swoje konto na MSP. Oznacza to zhakowane przez nią konto.
Jeśli ją zauważysz na stronie logowania, zamiast tradycyjnej Movie Star - POD ŻADNYM POZOREM NIE LOGUJ SIĘ NA SWOJE KONTO !!! Ona tylko na to czeka. WIDZI TWOJE HASŁO !!! Nicku też nie wpisuj, będzie wiedziała na kogo szykować hacka. Po prostu ODŚWIEŻ JAK NAJSZYBCIEJ STRONĘ !!!
Jeśli wejdziesz na stronę logowania i ona tam nadal będzie ZRÓB TO CO WCZEŚNIEJ !!! Aż do skutku.
Jeśli uda Ci się zalogować na swoje konto NATYCHMIAST ZMIEŃ HASŁO I EMAIL !!!
Lepiej nie ryzykować, Anonymous może ponownie szykować się na zhakowanie Twojego konta.
Jak się przed nią bronić ? 
Oto kilka skutecznych rad jak obronić sie przed Anonymous:
- ZABLOKUJ WSZYSTKIE KONTA ANONYMOUS JAKIE ZNAJDZIESZ W WYSZUKIWARCE - NIE CHODŹ PO CHATACH ~ Anonymous często chodzi tam wypatrywać swoje ofiary.
- NIE WCHODŹ DO JEJ POKOJU ~ Jeśli to zrobisz, ona może w każdym momencie wejść tam za Tobą i Cię zhakować.
- NIE PISZ DO NIEJ I NIE ODPISUJ NA JEJ WIADOMOŚCI NAWET Z KONTA POMOCNICZEGO ~ Korzystasz przecież z jednego komputera a dla niej to będzie łatwizna go namierzyć i zrobić coś gorszego niż zhakowanie Twojego konta na MSP. Jeśli napisze do Ciebie, po prostu ją zablokuj i zgłoś i udawaj że to nigdy się nie wydarzyło.
- NIE WCHODŹ NA JEJ TEMATY NA FORUM ZNANE JAKO ,, LITTLE TEST " ~ Jeśli zobaczysz na forum taki temat, najlepiej na niego nie wchodź. Kto wie, może założyła na niego jakąś ochronę przez którą zostaniesz NATYCHMIASTOWO ZHAKOWANY ? Lepiej nie ryzykować. A już na pewno NIE PISZ NIC W TYCH TEMATACH. Jeśli to zrobisz, pożegnaj się ze swoim kontem.
- NIE WOŁAJ JEJ NA CHATACH I W JEJ POKOJU. NIE WOŁAJ JEJ NIGDZIE ! ~ Jeśli to zrobisz, ona się NATYCHMIAST pojawi i Cię zhakuje.
- ZMIEŃ HASŁO NA 50 LITEROWE ~ Jeśli to zrobisz, będzie jej TRUDNIEJ dostać się do Twojego konta, chyba że chcesz, aby Cię zhakowała ? Na pewno nie.
- JEŚLI WIDZISZ JĄ NA STRONIE LOGOWANIA NIE LOGUJ SIĘ NA KONTO !!! ~ Wtedy Twoje konto będzie na 100% zhakowane.
Skąd ma Hacki ?
Ma ściągnięty program Hackerski dzięki któremu może zrobić PRAWIE WSZYSTKO.
Skoro ona hackuje, to dlaczego nie ma jeszcze zablokowanego IP ? Hackowanie na MovieStarPlanet jest przecież zabronione !
No właśnie ! Jest zabronione ! Ale Hackerom zawsze udaje się przechytrzyć Moderatora i ujść bez szwanku jeśli zhakuje jakąś osobę. A to jest ich niezawodny plan działania :
Robią konto. Namierzają osobę a następnie ją hackują. I USUWAJĄ KONTO NA KTÓRYM HACKOWALI. - Dlatego osoba zhakowana nie może go wyszukać w wyszukiwarce. GO PO PROSTU JUŻ NIE MA ! I przez to Moderatorzy nie blokują im IP.
Czy są na każdym MSP ?
Hakerzy są na każdym MSP ale nie muszą mieć nicku o nazwie ,, Anonymous ". Jest kilka rodzai hakerów o których napiszę w nastepnych postach.
Jak rozpoznać prawdziwą Anonymous od fałszywej ?
Jak wiadomo, prawdziwego Hackera nie znajdziesz w wyszukiwarce znaj. ale niekoniecznie. Prawdziwy Hacker nie musi posiadać nicku ale większość Hackerów na MSP je ma.
Jeśli Anonymous zhakuje jakieś konto, napisze na statusie zhakowanej osoby to :
,, Hacked by Anonymous. ~ Novbodys safe ;D ~ " itp. Anonymous piszą najczęściej to.
Od jak dawna Hakerzy są na MSP ?
Hackerzy pojawili się na MSP już od samego początku. Zawsze byli, zawsze będą.
A to jest post Moderatorów na MSP sprzed kilku miesięcy :
                                                              ( powiększ )
W tym poście Moderatorzy napisali, że na MSP Hackerzy NIEISTNIEJĄ. To jest KŁAMSTWO.
Hackerzy są od początków MSP. Są 2 rozwiązania - Albo Moderatorzy myślą że na ich stronie nie ma hackerów i nie wierzą w to, co mówimy albo wiedzą że Hackerzy są na MSP tylko nie chcą nas martwić i dla naszego bezpieczeństwa nie mówią nam prawdy.
Jednak jest pewne i zawsze było że HACKERZY ISTNIEJĄ NA MSP. Ja osobiście widziałam ich. Widziałam Anonymous w pokojach. W internecie jest mnóstwo blogów a na nich screeny z Anonymous. Ponadto moją znajomą zhakowała jedna Anonymous, ale rano już mogła wejść na konto. Ale o tym napiszę kiedy indziej, w innym poście.

122 komentarze:

  1. Dziękuję:* Chętnie skorzystam z rad:* Bardzo przydatny blog:* Dziękuję!♥ Teraz będę już wiedziała jak się chronić przed Hackerami :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukasz fajnego HACKA do MovieStarPlanet który działa w roku 2020 ? poniżej jest spoko:

      http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
    2. Dziękuje Wam bardzo za pomoc dużo nie wiedziałam o niej i myślę ,że gdyby ie wy a by mi sie na stronie logowania pojawiła zalogowałabym sie jeszcze raz Dziękuje.

      Usuń
  2. :D ale fart że powiedziałaś....widziałam takiego jak logowałam się na swoje konto gwiazda7887 O.O i je straciłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może anonce sie nie chciało ale trochę wątpie anonymous pisze swój status na zhakowanym koncie na dowód C: Ale widziałam twoje konto i odrazu mówię że współczuuje ;c

      Usuń
    2. Dzięki to dobrze że jest taki ktoś jak ty

      Usuń
    3. Straszne spotkałam dziś hakera na polskim Msp i nazywała się Anonymous (extra) :c i na szczęście boskie szybko uciekłam z kawiarni tak to już by było pewnie po mnie a wogule konto Anonymous zostało chyba usunięte Z MSP i to jest chyba podrobione akurat współczuje wszystkim co stracili konta :c Tak i siak mamy pewne rozwiązanie.PS:Anonumous-grupa hakerów.Pozdrawaim :3

      Usuń
  3. Ale ja pisałam z jakimś hackerem ! i go zablokowałam i ja niewiedziałam że to hacker. POMOCY ! a na koniez napisaŁA HEY TO JA KAT SKORO BYŁA JUŻ ZABLOKOWANA... POMOCY !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Anonymous jest też na innych krajach bo widziałam ją na hiszpańskim ale gadała po polsku z nami normalnie (było nas 4) z nią 5 i zhakowała jedną z nas kiedy ta se odświeżała stronę żeby zmniejszyć lagi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu bardzo dziekuje za te wspaniale rady. Napewno z nich zkozystam, ale po tym co czytam na innych blogach o hackerach to opuszczam MSP

      Usuń
    2. Ja nie opuszczę msp w życiu ja ją jedynie zablowałam radzę terz to zrobić wpisz w wyszukiwarce ANONYMUS i zablokuj wszystkie jakie ci się wyświetlą ale nie zgłaszaj bo moja bff ją zgłosiła a ona widzi kto ją zgłasza i się porzegnała że swoim kontem a miała 19 lvl

      Usuń
  5. Dziękuje za te informacje ! Nigdy nie spotkałam hackera i nigdy niechciała bym spotkać ! Ale chciała bym ostrzec przed przed pisaniem haseł w stylu masz nick:Hania345 a hasło masz hania123!Znam bardzo wiele osób które mają sposoby na wkradanie się na konta i przetważanie ubrań lub wysyłanie na swoje prawdziwe konta! Jednym z takich sposbów jest :Taki dialog :oszust:Hej oddam Ci konto z 10 lvl !Ty:Ok! To podaj mi login i hasło! oszust:(wymyślone konto jakby co)Śliczna459 a hasło to Mańka567 ...Ty:Już wchodze aby sprawdzić czy to prawda! oszust:ja poczekam a jak wejdziesz na konto zmień hasło !Ps najczęściej zmieniamy hasło takie jakie mamy na koncie tym 1 czyli np hania123! oszust wtedy klika na zapomniałem hasła i tam wpisuje nick i emai-l i ma hasło wchodzi na twoje konto to 1 i dalej już chyba wiecie co robi ! :( Mam nadzieje,że pomogłam! A osoby które tak robią to np justinka1132 12 lvl ! Uważajcie to 1 z największych oszustek na polskim MSP ! Pozdrawiam Wera2824

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raz chyba widziałam The Dolly...Ale mam nadzieje ze to bylo tylko przebranie halloweenowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja znaj łazi w ,,noce hackerów” czyli prawie zawsze w przebraniu dollki bo chce nas nastraszyć

      Usuń
    2. Ja kiedyś dałam się nabrać ale odzyskałam ;) Radze wam się tam nie nabierać ;) ;)

      Usuń
    3. Moja BFF ma jej strój, więc się nie martw.

      Usuń
  7. Thx ja widzałam raz w pokoju mojej znaj prawdziwą Anonymous spierniczałam i mnie nie dopadła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardzo przydatne i pomocne wpisałam raz z koleżanką w wyszukiwarce"Anonimus"i wyszło mnustwo kont o takiej nazwie to był okropny widok:-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje ci. Ale nicku nie podam bo jak tu są hackerzy??? Nigdy nic nie wiadomo;) XD

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za rade pomogłaś mi i innym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie dzienki bardzo boje się anonimus lecz kusimnie by napisać jej imię w czacie!!!!!!! mam nadzieje że tego nie zrobię!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimous to aktywista internetowy czyli grupa hackerów

      Usuń
  12. anonymous powiedziała że mnie shackuje jak ej nie dam jakiegos konta... napisała to wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG :| Ostatnio jakieś 2-3 tyg.temu na forum "Litlles test" czy jakoś tak ... i ... Mialam już go kliknąćchcialam zaryzykować .. ale za bardzo się balam że to prawdziwa Anonka

    Uwaga jest tez nowa hackerka "Lisa Me" Zhackowała moją znaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..Widze ją w wyszukiwarce znaj. więc może j a coś o niej napisze ale na razie bd zbierać info c;

      Usuń
    2. Moją znaj ktoś zablokował na 4dni ciekawe kto ?(anonimous)

      Usuń
    3. ja napisałam teraz na msp do anonymous :( pomocy

      Usuń
    4. Uważajcie na Hello Of Kitty ona jest codziennie na msp!!!! To też Wielka hackerka

      Usuń
    5. Uważajcie na Hello Of Kitty ona jest codziennie na msp!!!! To też Wielka hackerka

      Usuń
  14. A jak ktoś ma konto Anomuse FanKlub to co?bo ja mam takie konto.

    OdpowiedzUsuń
  15. ;) Dzieki Pomogłasz Teraz wiem wszystko ;)
    A no i jeszcze takie pytanko : Czy c hackerzy to prawrzwili ludzie czy maszyny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakerzy to prawdziwi ludzie. Maszyny nie mogłyby chociarz:b
      Ale mniejsza o to po prostu są prawdziwi! .........

      Usuń
  16. ja na moim angielskim koncie widzialam hacka najpierw go wyszukalam a potem weszlam do chati byl tam dokladnie temn sam wiec szybko z tamtad wyszlam o boze

    OdpowiedzUsuń
  17. omg ja sie boje hackerów ja na msp to-<3oliwciaa<3 boje się to nara papaatki

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG serce mi bije :C ja mam dużo kasy i od 40 dni nie wchodzę na msp, bo mam Wielki Post i się MARTWIĘ!!!:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się teraz boję. mam 15 lvl i vipa!

      Usuń
    2. (srr, ale to jest takie kuszące, że muszę to napisać) Każdemu bije serce :v
      ~~~

      Jeżeli ktoś nie zrozumiał;
      nie chodzi tutaj oto, że każdy się boi, a oto, że każdemu pracuje serce :p

      Usuń
  19. Dzienki za rady C: Jak czytałam o An. to mi serce waliło xD

    OdpowiedzUsuń
  20. na MSP nie ma hackerów, a wiem to bo studiuję informatykę i hackowanie to moja pasja i próbowałam wszystkiego i uwierzcie mi ale nie da się włamać na msp chyba że komuś będzie się chciało pisać program hackerski ale msp co chwilę ma nowszego patcha więc nie opłaca się bo na napisanie takiego programu potrzeba kilku dni.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że to prawda!

      Usuń
    2. Załóżmy, że ci wierzę, ale coś mnie dziwi jak możesz studiować i grać na msp? ale OK

      Usuń
  21. mi się nawet jeden raz nie zdarzyło aby ta cała "Anonymus" siedziała mi na stronce głównej

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jak czytałam o Anonce to mi serce zawaliło okropnie a mam włączone MSP! Ostatnio jeden haker polował na moją koleżankę O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A mojej kol....wiecie... pokazała się... Ale wyszła na szczęście.... i wlogowala się przez tabletka i nic się nie stało... ufff.... ostrzegłam moje dwie kol o anonce;)

      Usuń
  23. O matko myślałam że na msp nie ma hacerów! Myliłam się! Na szczęście nie spotkałam i nie chce spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  24. na msp jest wiele hakerów np: anonymous, Grim Reaper,TheDolly,The Clown Samotnia fright night, Bloodflied i wiele więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś tą fright night widziałam w kawiarni. Wtedy nie wiedziałam jeszcze, że jest taki haker, na żadnym blogu o im nie czytałam, pierwszy raz go na oczy widziałam. Całą zabandażowaną miała twarz jak mumia ;D.

      Usuń
    2. frigiht night widziałam ją w pokoju mojego kolegi

      Usuń
    3. i emoklauddi !

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się jej nie boje.Wystarczy że nie poda jej się Hasła ani nie zmieni się na jaki ona życzy i oczywiście nie na E-Mail który ona życzy i nie dawać jej hasła do Poczty i E-Maila i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się trochę boję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :'( ale bardzo ci dziękuję za rady, bardzo mi pomogłaś!

      Usuń
  28. ja mam dobry pomysł jeżeli macie zwierzaka w noc hackerów siedźcie w parku dla zwierzaka.Bo hackerzy nie mają zwierzaków :) i się tam nie dostaną albo po prostu nie wchodźcie na msp. Kto ma vipa też jest bezpieczny bo może wejść do klubu vip. nie podam mojego nicku bo różni są ludzie i mogą mn zgłosić lub shackować.

    OdpowiedzUsuń
  29. sama sie niedawno bawiłam w anonke ale modzi mi ją chyba usuneli bo sie na to niemogłam zalogować.Potem weszła na normalne konto i napisałam na wyszukiwarce znaj anonymouse i nie było żadnej a niedawno było sześć

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie zhakowała anymous SERIO a The dolly może zhakować kompa ;c

    OdpowiedzUsuń
  31. Troche się boje, ale nie bardzo. Sama się czasem bawe w hackera. Dobrze że ona nigdy mi siē nie wyświetliła na stronie głównej. Loginu nie podam, qle powiem że mam 10 lvl.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za bardzo przydatną radę :) .

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałem hackera w naj, na początku tego nie zauważyłem . Dopiero chwilę później zauważyłem, że mam to coś w naj. Koleżanka do mnie napisała i się spytało kogo ja mam w naj ? I sprawdziłem. Była to jakaś dziewczyna w tym samym ubraniu co Anonymouse i napisała do mnie coś tam po angielsku a ja usunąłem ją i wylogowałem. Gdy się zalogowałem ona zniknęła :o

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie zahackowałą The Dolly i zrobiłam nowe konto i mam 16 lvl ! Dziękuję za radę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to the dolly to masz pecha sprawdź komputer czy nie masz virusa ona może zhackować całego kompa uważaj

      Usuń
  35. Sorry hackery nie istnieją mam na to dowody kto chce link do mojego bloga pisać na poczte, nie będe sie tutaj reklamować..

    OdpowiedzUsuń
  36. A raz w kawiarni taki glupek wzywal anonke. Proboealam go powstrzymac ale nie.. Jak sie anona pojawila chlopak znikl. Miał nauczkę ⌒.⌒ ale wszyscy oprócz niego przetrwali ufff ^.^

    OdpowiedzUsuń
  37. A jak się pod nią podszywasz to cię zhakuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ale jest dużo takich kont. Pytanie tylko, czy zhakowanych?

      Usuń
    2. Nie, nie zhackuje. ;v Sama zrobiłam takie konto (dla beki) xD Tylko że moderatorzy usunęli konto, bo usuwają je, aby dzieciaki się nie bały :p

      Usuń
  38. anonimus to jest program do obrony przed np wirusami

    OdpowiedzUsuń
  39. Pamietam jak kiedys w moim domu z kol. zchowalismy sie za poduszkami (na msp) i wolalismy hakera xD potem mnie wylogowalo O.O ale bez problemu sie zalogowalam. J
    Moja kol. Cala rozstrzesiona zaczela mi pisac ze w moim domu byl... FRIGHT NIGHT!!!!!! Tak sie wystraszylam..

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonymous wcale nie jest od początku gry. Ona kiedyś była normalną moviestar miała 24 lvl prawie max. ( wtedy max. był 25) Była sławna itd. Aż pewnego razu ktoś rozpuścił o niej plotkę i wszyscy ją zgłaszali i blokowali. Ona nie wiedziała co się dzieje, kiedy moderatorzy ją usunęli na stałe, ona była strasznie wściekła. Stworzyła nowe konto i nazwała je Anonymous. Najpierw hackowała tylko tych, któzy rozpuścili o niej plotkę, a później wszystkich dla zabawy. I hackuje do dziś. Ona nie patrzy czy masz wyskoki lvl, czy masz 1000 ciuchów, czy masz VIPA. Poprostu, albo jej wpadniesz w oko albo nie. Skąd to wiem? Poprostu WIEM. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam 22 level i VIP'A elite na rok celebryte i judge ;-;

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam 9 lvl i Elite VIPa na 3 lata. Mój login: mlecko774.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja kiedyś byłam w pokoju i wtedy pojawiłabsię taka jedna co mówiła że jest hackerem więc uciekłam a po 5 sekundach dzwoni moja koleżanka i mówi że to ona :) Nabrała mnie jak niewiem co. Pozdrawiam
    moją kolerzankę!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja miałam taką sytuację i miałam 21 level i co? Jeden hacker napisał mi ,hej, (wyglądał jak zwykła moviestar) ja odpisałam hej on zapytał czy podam hasło aja napisałam nie! I po chwili wylogowało mi się i próbowałam ponownie a na ekranie była ta anoniums czy jak jej tam i... Był nad nią dymek...."konto (moja nazwa na msp) zostało zhakowane😈

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie nigdy nie zhackowano :) 14 LvL i nic xD ZaPrAsZaĆ do znaj nazwa: dawid@@22

    OdpowiedzUsuń
  46. Raz ją widziałam na stronie logowania. Weszłam raz na ,,Little Test", ale nic tam nie napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie nigdy nie zch. mój login to : Vipek4554

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie anonymous na pewno nie zhackuje, bo mam 3 lvl XD.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za ostrzeżenie i porady.

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziwi mnie to, że ten haker może hakować Movies z innych krajów, bo moja kuzynka mieszka w Angli i gra na Angielskim MSP i nie możemy się wmieć w znaj. To musi być naprawdę sprytny haker.

    OdpowiedzUsuń
  51. anymouse jst na irlanckim i uk msp

    OdpowiedzUsuń
  52. anymouse jst na irlanckim i uk msp

    OdpowiedzUsuń
  53. Anymous nie chackuje tylko na msp chakuje na ca lym swiecie atak na facebook atak na rząd atak na msp xD

    i ja też jestem Anymous

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy Anonymous. Jesteśmy legionem. Nie przebaczamy. Nie zapominamy. Spodziewajcie się nas.

      Usuń
  54. Anymous podobno sie msici za to że ktoś jej kiedyś zhakował konto ale tylko tak słyszałam i nie mam pewność że to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Anymous podobno sie msici za to że ktoś jej kiedyś zhakował konto ale tylko tak słyszałam i nie mam pewność że to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedyś w noc hakerów widziałam Anynonimous i EmooKlauddi:(

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo dziękuje za rady nigdy nie zwracałam uwagi kto jest na stronie logowania :o Ale można przesłać rzeczy na inne konto? czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
  58. No wrócił ale skopiowane z inne go bloga XD •°•

    OdpowiedzUsuń
  59. No wrócił ale skopiowane z inne go bloga XD •°•

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonymous nie istnieje. To znaczy istniał(a), aczkolwiek na starym, angielskim (po prostu zagranicznym) MSP. Na polskim serwerze anony nie istnieje. Są tylko jej nędzne podróbki. Sama kiedyś stworzyłam takie konto, aby pośmiać się z mojej koleżanki, kiedy jej wyjaśniłam, że ja jestem tą podróbką anonymous, z którą ona pisze, sama zaczęła się śmiać. Btw., sama czasem piszę do "hackerów", aby się pośmiać z nich. Pamiętam też, jak w 2014 roku parę (podróbek) anonymous do mnie pisało, a ja śmiejąc się z nich i "plując" im prosto w twarz odpisywałam "No hej, co tam?" albo "no czekam aż zabierzesz mi konto haha". Serio, nie ma się czego bać. ;v A jeżeli ktoś taki do Was będzie pisał, i wejdzie Wam na konto, to musi być osoba której podaliście hasło. Proste i logiczne. Co do ekranu logowania - faktycznie, trzeba było odświeżyć stronę, bo mogła wejść na nasze konto. Ale to tylko i wyłącznie z takiego powodu, że ona JAKO JEDYNA była prawdziwa.
    p.s. czekam na hejty<3

    ~ KolorowaPl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ty to dosłownie spokpiowałaś z kogoś bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skopiowałaś* naucz się ortografi

      Usuń
  62. Jak mi się pokaże anonka to wpisze nick osoby która ukradła mi żeczy blu123

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie ma to jak kopiowanie innego bloga co? Złodziejka ukradłaś mi na msp ciuchy, wydałaś mi wszystkie sc i diaxy!!

    OdpowiedzUsuń
  64. A do mnie napisał użytkownik który był Deleted User i nie dało się nic z nim zrobić! To było dzisiaj boje się był też ubrany w strój Anomymouse i pisał po Angielsku :o Pozdrawiam liczę żeby was nie dopadł o i pisał jeszcze do kilku moich znaj :o

    OdpowiedzUsuń
  65. Mnie schackowała jakaś nowa hakerka na polskim MSP! Moge podać nazwe!!! Uważajcie na nią! Jej login: hell of kitty!(d) #real (d)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uważajcie na surprises,potrafi ściągnąć wirusa na kompa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Pozdrawaiam odsoby które dotarły na koniec ;p

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja się boję osobiście, że jakiś haker usunie konto… rzadko wchodzę na MovieStarPlanet… teraz już częściej…. ale moje konto jest i będzie dla mnie najważniejsze… szkoda, że nie da się nic zrobić z hackerami :c ~ Suzi i Natalka (mój nick na msp…)

    OdpowiedzUsuń
  69. Znalazłam nowego hackera! Nazywa się Hell of MLP

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonymous – globalna, zdecentralizowana grupa aktywistów sprzeciwiająca się ograniczaniu wolności obywatelskich, korupcji, konsumpcjonizmowi, cenzurze, fair use[1], katolickiej etyce seksualnej, wpływowi Kościoła katolickiego na życie publiczne[2] oraz łamaniu praw zwierząt[3]. To jest poważna grupa! Nie jakieś dziewczynki, które udają hakerów!

    OdpowiedzUsuń
  71. Przydatne wiadomości dzięki wam mi anonymous po kilku odswierzeniach zniknęła

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej Napisalam kiedys na forum "Little test" nie zostalam zhackowana ani razu. Nie wierzę w hackerów. Wierzą tylko takie glupie dzieci! Ah...

    OdpowiedzUsuń
  73. głupie dzieci a oglądałaś na yt!hackerzy istnieją !!!!!! kto się ze mną zgadza?

    OdpowiedzUsuń
  74. ja mam 8 lat i oglądam yt

    OdpowiedzUsuń
  75. ja pierdole dopiero załorzyłem konto i miałem louding aut'a i niewiem co mam robić ,czy to była ona?

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzk za te rady <3 Dziś i wczoraj miałam Anonymous na stronie glownej msp... BOŻE! I ja odswiezam strone i loguje sie na swoje konto i mn hacknela XD Masakra ;-; Dzisiaj przesada nie chciała mi odpuscic i ciagle byla aż zresetowalam msp i znikla

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzk za te rady <3 Dziś i wczoraj miałam Anonymous na stronie glownej msp... BOŻE! I ja odswiezam strone i loguje sie na swoje konto i mn hacknela XD Masakra ;-; Dzisiaj przesada nie chciała mi odpuscic i ciagle byla aż zresetowalam msp i znikla

    OdpowiedzUsuń
  78. Dzk za te rady <3 Dziś i wczoraj miałam Anonymous na stronie glownej msp... BOŻE! I ja odswiezam strone i loguje sie na swoje konto i mn hacknela XD Masakra ;-; Dzisiaj przesada nie chciała mi odpuscic i ciagle byla aż zresetowalam msp i znikla

    OdpowiedzUsuń
  79. Szukasz fajnego HACKA do MovieStarPlanet który działa w roku 2020 ? poniżej jest spoko:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń