niedziela, 4 sierpnia 2013

ANON

Siemka właśnie chwilke temu weszłam na kompa i fb. Tradycyjnie napisałam do Rołzi i od razu musiałam wpić na msp, dlaczego ?, a dlatego że na msp na czacie był/a Anon - haker. Rołzi mi o tym powiedziała, bo ona na msp jest chyba cały czas i jet aktywna. Ustaliłyśmy że ja pisze posta bo moge wam pokazać to co zobaczyłyśmy, ale Rołzi prosiła  powiedzenie Wam, że to ona zauważyła Anona, a więc to Rołzi są zauważyła. A oto fotka:

Opis na focie zmieniony w paincie. Czerwona strzałka wskazuje na ANONA.

12 komentarzy:

  1. Jasne -.- Ja się z nim całowałam x-o A on mi Hi napisał :B Anon to mój kociak <333 Mój dzieciaczek który myśli że się nabiore <33 Anonku koffam ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olakinga, popisujesz się :) napewno napewno moja młoda -.- jakaś nie jesteś ogarnęta ;-;

      Usuń
    2. @Anonimowy Ja też czasem piszę do hackerów i wgl, a to że ona pisze że go kocha, nie oznacza że jest nieogarnięta. P.s. polecam sprawdzić znaczenia słów 'sarkazm' i 'ironia' (:

      Usuń
  2. To nie prawdziwa anonka, bo ma początkowy stanik, nie taki dziwny fioletowy i ma zbyt jasne włosy i kapelusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda, nie ma nicku, dlatego widać, że jest prawdziwa. Poza tym anonka ma bardzo dużo kont i każda jest inna. A co do tego stroju, co napisałaś, że jest początkowy, to to ich strój rozpoznawczy -.-

      Usuń
    2. Taki "dziwny fioletowy" był kiedyś, ale zmienili jego kolor.

      Usuń
    3. @Anonimowy jest taki bug* na msp, że można nie mieć nicku, więc ona nie jest prawdziwa. ;_; Sama kiedyś tak zrobiłam (stworzyłam konto anonki i zrobiłam tak, że nie było nicku) i chodziłam po chatroom'ach. :v

      *bug = błąd na msp [bug czyt. bag]

      Usuń
  3. hahahahah jasne że jesli anonka do niej pisala to dowidzenia z kontem rołzi hmmmmm dziwne a wyszukala jom w wysukiwarce? jak tak to tojest dzieciak a nie anon;,;

    OdpowiedzUsuń
  4. Anon shakował mi konto :c elo elo Angelo , a tagrze konto mojej BFF moviealipl

    OdpowiedzUsuń
  5. zobaczcie ostatni komentarz o anonymusie to samo u mnie

    OdpowiedzUsuń