środa, 7 sierpnia 2013

Boonie Bounce

Cześć dziś jak weszłam na nasze kochane MSP zauważyłam, iż w nowościach piszą o nowej grze na telefon i ipad'a. A mianowicie o ,,boonie bounce". (foto z msp) 
Niestety nie udało mi sie jej sprawdzić, gdyż na moim telefonie w msp nie ma żadnej takiej gry. Nawet po aktualizacji. Jestem zawiedziona, bo to już kolejna rzecz która sie nie zbyt zprawdza. Na msp w tel. nie można oglądać filmów ani artów co mi troch kąplikuje życie, bo jak jestem na tel. to bym nieraz se zarobiła troche sc, albo polukala arty. Mody zróbcie aktualizacje z czymś fajnym i działającym. 
No czyli mody zrobily coś dla dzieci biznesmenów... Nie wiem jak Wy, ale ja mam noramalny telefon z samsunga (samsung galaxy mini 2), a nie z chyba najdroższej firmy apple czy jak ona sie tam nazywa. Sądzę, że to jest nie logiczne działanie, bo mi rodzice nie kupią telefony z tej firmy, ani ja nie chce bo to jest kosztowny wydatek, a znam siebie to mój telefon musi przetrwać upadek, a te telefony są na pewno delikatne i drogie. No więc tak mam nadzieje, że na tablecie będzie to ustrojstwo działać. I tablet nie iPod tylko samsung. :/ Ciekawe czy mody zrobią na androida bo inni tez chcą na tel. z androidem pograć w to, bo na forum piszę pod tym wpisem modów. To tyle miejmy nadzieje, że mody dopracują to i będzie działać na tel.

1 komentarz:

  1. jest ale coś innego też nowe o nazwie: boonie rescue

    OdpowiedzUsuń